Ar siunčiate prekes į užsienį?
Šiuo metu galimas pristatymas tik Lietuvoje.
Ar turite fizinę parduotuvę?
Ne, prekiaujame tik internetu.
Kokie yra užsakymo apmokėjimo būdai?
Perkant prekes mūsų elektroninėje parduotuvėje, apmokėjimas vykdomas per “Paysera” mokėjimo surinkimo sistemą. Apmokant užsakymą galite rinktis Jums patogų atsiskaitymo būdą: Swedbank, Luminor, Revolut ir kitą elektroninę bankininkystę.
Kokie galimi pristatymo būdai ir kokia kaina?
Mes bendradarbiaujame su “Omniva” siuntų tarnybomis.
- „Omniva“ paštomatu:
perkant už mažiau nei 40€ siuntimo kaina – 3€ - perkant už 40€ ir daugiau – siuntimas
nemokamas!
Per kiek laiko išsiunčiate siuntą?
Siuntas išsiunčiame per – 1-2 d.
Negavau prekės arba gavau ne tą prekę, kurią užsisakiau. Kur kreiptis?
Jeigu tai įvyktų, labai apgailestaujame ir laukiame Jūsų žinutės info@youdewyou.lt
Reikia pagalbos renkantis prekes. Kur galiu kreiptis?
Visada mielai padėsime išsirinkti prekes! Galite kreiptis elektroniniu paštu info@youdewyou.lt, arba rašyti soc. tinkluose – Instagram ir Facebook.
Ar galiu grąžinti prekę?
Taip. Nenaudotą prekę, su originalia pakuote galite grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo.
Už prekių grąžinimą apmoka prekes grąžinantis asmuo.
Kaip atsiimti prekes iš pasirinkto paštomato?
Kai tik prekė pasieks Jūsų nurodytą paštomatą, gausite SMS žinutę su kodu. Nuvykę prie Jūsų pasirinkto paštomato ekrane turite paspausti „Atsiimti siuntą“ ir tuomet suvesti SMS gautą kodą. Durys automatiškai atsidarys ir galėsite atsiimti savo siuntą.